Jeg Skal Have Ny Killing På Fredag
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 22-10-02 10:13

Hej Allesammen

Så skete det endelig! Jeg fandt min nye killing
Se hende her http://hjem.get2net.dk/gavtyven/index2.html Kig under til salg
Det er Footloose

Hilsen Randi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-10-02 10:53

Randi Skindbjerg Kristensen <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev
i en news:3db516b9$0$97608$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Allesammen
>
> Så skete det endelig! Jeg fandt min nye killing
> [...]

Stort tillykke!!

Hun er da en rigtig lille nuser

mvh Eva

PS. Der er laaaang tid til fredag, ikke??? **GG**

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-10-02 11:08

> Så skete det endelig! Jeg fandt min nye killing
> Se hende her http://hjem.get2net.dk/gavtyven/index2.html Kig under til
salg
> Det er Footloose

Nej hvor er hun sød :) Det var også min ynlingsfilm da jeg var yngre *gg* så
det kan ikke gå helt galt. Uha Kevin Bacon (var det ikke det han hed?) Uha.
*gg*
Men held og lykke med hende :) Og tillykke :)

Mvh
Vibeke

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 22-10-02 11:09

> Stort tillykke!!
>
> Hun er da en rigtig lille nuser
>
> mvh Eva
>
> PS. Der er laaaang tid til fredag, ikke??? **GG**

Tak Eva

Og JA der er meeeeeeeeegt lang tid til fredag. Jeg kan jo næsten ikke
vente. Siden var ude og kigge på hende har jeg jo både drømt talt og
tænkt på hende...

Men er vel bidt af en gal kat

Med venlig hilsen
Randi Skindbjerg Kristensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 22-10-02 11:34

Hej Randi
TILLYKKE...)
Hun er vel nok nuser den lille uldtot.
Forstår godt du glæder dig. Held & Lykke med hende.

Ulrich & Morten
+ alle misserne
www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 22-10-02 11:31

> [...]
> *gg*
> Men held og lykke med hende :) Og tillykke :)

Tak. Jo det var med Kevin Bacon Og man kan stadig købe filmen....

Med venlig hilsen

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-10-02 18:55

> Det er Footloose

Hej Randi

Tillykke med anskaffelsen! Hende skal du nok blive glad for.

MVH Grit (som har gramset på Footloose til sidste
Huldrekatten-redaktionsmøde)

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/