MS Windows
briani 27239
Kedeligt problem med papirkurv efter parti~
Fra : o&u

Dato : 22-10-02 09:01

Hej

På en pc med windows 98:

Nr. 2 harddisk havde 2 partitioner. Med partition magic slettede jeg
den ene, og udvidede den anden til hele harddisken.

Jeg må have glemt at tømme papirkurven for E efter at have kopieret
filerne til D.

Nu hedder så den harddisk D, og Cd-rom hedder E.

Men den anden partition (der ikke er der mere, hed E).

Nu er papirkurv forvirret. Den tror, der er 300 filer på E i
papirkurv, og den vil ikke tømmes.

Hvordan reparerer man det (uden at oprette E igen) ?

Partition Magic 7 har et underprogram DriveMapper. Måske kan det
bruges.

Er der en nemmere metode ? Kan man slette nogle skjulte filer ?

på forhånd tak

John

Fra : Frits blaabjerg

Dato : 25-10-02 01:07

Prøv at højreklikke på papirkurven og vælg egenskaber. Sæt markøren til
0%. Dvs. der afsættes ingen plads til papirkurven. Du skal evt genstarte
så er problemet ofte løst hos mig.
Mvh Frits

Fra : o&u

Dato : 29-10-02 10:18