MS Windows
briani 27239
1000 kr. spørgsmål
Fra : Mickey

Dato : 22-10-02 00:24

Hvordan virker sidste nye win xp pro....er der stadig probs eller kan man godt investerer i skidtet....hvordan med diverse drivere
??

--

\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen
Fjern ** i e-mail adr

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-10-02 01:09

Kommer an på om du har hardwaren til det.
Check for drivere hos hardwarefabrikanterne.

Fra : Pita

Dato : 23-10-02 16:16

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Kommer an på om du har hardwaren til det.
> Check for drivere hos hardwarefabrikanterne.

Jep, jeg har for eksempel indtil nu, måttet undvære Homebanking, Xp var ikke
understøttet før nu.

--
Pita

Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 22-10-02 07:53

> Hvordan virker sidste nye win xp pro....er der stadig probs eller kan man
godt investerer i skidtet....hvordan med diverse

Jeg har lige købt ny maskine:
AMD 1800 Athlon
256 MB DDR333 RAM
Daytona GF3 TI200 m/ 128 MB DDR og TV-Out
40 GB harddisk
52x CD-ROM

Jeg har indtil jeg fik maskinen kørt med Win98SE, men har nu investeret i
WinXP Pro og OfficeXP

Det kører helt fantastisk. Jeg downloadede nyeste drivere på den gamle
maskine jeg havde så jeg havde dem klar, og ikke en eneste gang har der
været problemer. Alt er installeret uden at maskine har returneret med så
meget som een fejlmeddelelse.

Jeg bruger FlightSim2002Prof., OfficeXP og en masse andet. Selv ældre
programmer til Win3.11 virker fint.

Det enenste jeg kan sige om WinXP er: "Get it! - It works", jeg har aldrig
før været så begejstret for et styresystem.

Med venlig hilsen
Stiig

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 22-10-02 11:01

Så håber jeg at du installerer Service Pack 1, eller i hvert fald kigger
ind forbi grc.com og downloader XPedite, som du kan hente her:
http://grc.com/xpdite/xpdite.htm

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : repost

Dato : 24-10-02 17:18

"Kristian Nejsum" <nospam.foxbat@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Så håber jeg at du installerer Service Pack 1, eller i hvert fald kigger
> ind forbi grc.com og downloader XPedite, som du kan hente her:
> http://grc.com/xpdite/xpdite.htm

Og hvorfor håber du lige det ? når nu hans system kører perfekt ??

Repost.

Fra : Stig Hansen

Dato : 22-10-02 18:25

On Tue, 22 Oct 2002 01:24:11 +0200, Mickey wrote:

> Hvordan virker sidste nye win xp pro....er der stadig probs eller kan
> man godt investerer i skidtet....hvordan med diverse drivere ??

Det var ellers er spørgsmål til 3495.- *SS*

Stig.