K7S5A m. 66 mhz fsb???
Fra : Danish Bacon

Dato : 22-10-02 00:27

Jeg har testet mit system i PcMark2001...Og der står sørme at min fsb kører
med 66 mhz....Hvorfor det? Ifølge producenten kører den 200/266 mhz...
Nogen er har en logisk forklaring??

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 22-10-02 06:33

Danish Bacon wrote:
> Jeg har testet mit system i PcMark2001...Og der står sørme at min fsb
> kører med 66 mhz....Hvorfor det? Ifølge producenten kører den 200/266
> mhz... Nogen er har en logisk forklaring??

Ja stol ikke på programmet, men på hvad der står i din bios !
Mener vist at det er et kendt problem med dette kort+program..
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : samuel schmidt

Dato : 23-10-02 19:31

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> wrote in message

> Ja stol ikke på programmet, men på hvad der står i din bios !
> Mener vist at det er et kendt problem med dette kort+program..
> [...]
jep det viser PcMark2001 altid på mit K7S5A kort uanset hvor hurtig min fsb
er
/samuel