Hold tråden!!
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-10-02 23:34

Hejsa
Hvorfor kan I ikke holde tråden??
Jeg gud ud fra at det er fordi i retter i headeren?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-10-02 15:15

Morten Bowman Hansen skrev:
> Hvorfor kan I ikke holde tråden??
> Jeg gud ud fra at det er fordi i retter i headeren?

Hvilke tråde tænker du på? Jeg har ikke bemærket et særligt problem. Jeg
vil forsigtigt foreslå, om det kunne være din nyhedslæser, der er galt
indstillet?

--
Peter Brandt Nielsen
»Du havde forresten de her tilovers

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-10-02 17:09

On Tue, 22 Oct 2002 16:14:45 +0200, "Peter Brandt Nielsen"
<peterbrandtnielsen@hotmail.com> wrote:

>Hvilke tråde tænker du på? Jeg har ikke bemærket et særligt problem. Jeg
>vil forsigtigt foreslå, om det kunne være din nyhedslæser, der er galt
>indstillet?

Den samler langt de flste tråde, men så snart nogen ændrer i headeren
så mener Agent jo det er en ny tråd.
Er det et opsætningsproblem?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 17:14

Morten Bowman Hansen wrote:
> Den samler langt de flste tråde, men så snart nogen ændrer i headeren
> så mener Agent jo det er en ny tråd.
> Er det et opsætningsproblem?

Det mener jeg.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-10-02 17:22

On Tue, 22 Oct 2002 18:14:11 +0200, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Det mener jeg.
>
>/Nikolaj

Når jeg kigger i headeren kan jeg se at folk har ændret i headeren med
nue ord eller mellemrum.
Hvordan får jeg Agent til at samle tråden alligevel?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 17:36

Morten Bowman Hansen wrote:
> Når jeg kigger i headeren kan jeg se at folk har ændret i headeren med
> nue ord eller mellemrum.
> Hvordan får jeg Agent til at samle tråden alligevel?

Jeg mindes, at der er en valgmulighed i Agent der hedder "opret ny tråd ved
ny overskrift" eller noget i den stil, men jeg er ikke sikker, eftersom jeg
ikke selv bruger programmet. Måske burde du forhøre dig i
dk.edb.software.internet.mail+news eller hvad gruppen nu hedder, hvis du har
yderligere problemer med programmet.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-10-02 17:41

Tror jeg fandt den, thnx

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-10-02 20:07

Morten Bowman Hansen escribió / skrev

> Når jeg kigger i headeren kan jeg se at folk har ændret i headeren
> med nue ord eller mellemrum.
> Hvordan får jeg Agent til at samle tråden alligevel?

Spørg i dk.edb.internet.software.mail+news, der sider en del
agentbrugere.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-10-02 20:04

OE knalder også ud en gang imellem
fx kan jeg ike se tråden der startede: "Re: American Pie kopist" skrevet af
Bjørn E. Thorup

Den slags får mig til at tro det er mening det ikke er *alt* jeg behøves at
læse

/JeppeM

Fra : Janus Høi

Dato : 24-10-02 09:14

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gud ud fra at det er fordi i retter i headeren?

Hvad skal Han rodes ind i dette for?
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-10-02 12:10

On Thu, 24 Oct 2002 10:13:47 +0200, "Janus Høi" <hoi***@jagi.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad skal Han rodes ind i dette for?

Hæhæ, ham blander sig jo alligevel ialt - er der nogen der mener.
Men probet er fixet

Morten
morten@bowman.dk

Fra : thomas tomcat

Dato : 24-10-02 12:39

in article 3db7abf8$0$28834$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Janus Høi at
hoi***@jagi.com wrote on 24/10/02 10:13:

> Hvad skal Han rodes ind i dette for?

Han sender vel osse et indlæg i ny og næ? (anonymt, natch).