MS Windows
briani 27239
Standby/Hibernate
Fra : Martin Persson

Dato : 21-10-02 22:58

hej

Jeg så en der unde XP havde hibernate som "default" i shut down dialogen i
stedet for standby. Vedkommende mente at det var fordi han havde brugt
hibarnate sidst han lukkede sin computer men jeg kan ikke få den til det
samme.

Er der nogen der ved hvordan man for hibernate som default i stedet for
standby?

På forhånd tak
Martin

Fra : Madsen

Dato : 21-10-02 23:34

Martin Persson skrev:

> Er der nogen der ved hvordan man for hibernate som default i
> stedet for standby?

Jeg ved ikke hvordan du får den til at stå fast på hibernate, men du
kan skifte imellem standby og hibernate ved at trykke shift-tasten
ned.

Madsen.

Fra : Martin Persson

Dato : 22-10-02 10:05

Ja det ved jeg godt
det der undrede mig var hvordan han fik hibernate som standart

Martin