MS Windows
briani 27239
Gennemsigtig skrift ved ikoner
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 21-10-02 22:42

jeg har på en eller anden måde fået en baggrundsfarve bag teksten under mine
ikoner.

Hvordan fjerner jeg den? så de igen er gennemsigtige...

Mvh
Rasmus Hauge
Rasmus Hauge Hansen
8700 Horsens

Fra : Leony

Dato : 22-10-02 10:37

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> skrev i en meddelelse

> jeg har på en eller anden måde fået en baggrundsfarve bag teksten under
mine
> ikoner.
> Hvordan fjerner jeg den? så de igen er gennemsigtige...

http://www.angells.com/fun/ieskins/transparent/
Hvis dette ikke hjælper så er dette en mulighed:
http://www.angells.com/fun/ieskins/transparent/
http://www.xs4all.nl/~nlvanloo/gen_desktopicontransparant.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 16:03

Rasmus Hauge Hansen skrev:

> Hvordan fjerner jeg den? så de igen er gennemsigtige...

Kommer an på styresystem. WinXP har en indbygget funktion som kan
gøre tekst under ikoner transparent. Tidligere versioner af Windows
har ikke.

Madsen.

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 22-10-02 16:21

In news:Xns92AFAD65AF172copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk,
Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> typed:

Det er netop i Xp det skal gøres.... men hvordan gøres det?

Mvh
Rasmus

--------------------------------------
Rasmus Hauge Hansen
8700 Horsens

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 16:38

Rasmus Hauge Hansen skrev:

> Det er netop i Xp det skal gøres.... men hvordan gøres det?

Control Panel > System > Settings ud for Performance > Visual
Effects > Flueben ved 'Use drop shadows for icon labels on the
desktop'.

Madsen.