Simpsons - The movie
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 21-10-02 22:21

Hejsa...

Er der nogle af jer der har hørt noget om at der skulle laves nogle Simpsons
film (tegne-/spillefilm)????

Mvh.
Søren

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-10-02 22:25

Ja: http://filmforce.ign.com/articles/372/372746p1.html

--
Andreas Plesner Jacobsen | Music in the soul can be heard by the universe.

Fra : ML-78

Dato : 21-10-02 22:48

Simpsons

> Ja: http://filmforce.ign.com/articles/372/372746p1.html

Folkene bag Simpsons har udtalt, at der ikke vil blive lavet nogen
spillefilm før serien er definitivt slut. De har kontrakt til og med sæson
15 (med mulighed for forlængelse, antager jeg). Sæson 14 starter snart, så
der går nok mindst et par år endnu inden vi får nogen spillefilm.

ML-78

Fra : ML-78

Dato : 21-10-02 23:16

> Folkene bag Simpsons har udtalt, at der ikke vil blive lavet nogen
> spillefilm før serien er definitivt slut.

.... hvilket jeg netop ser modsiges i slutningen af ovennævnte artikel.
Alligevel er det nok tvivlsomt om der når at blive nogen film færdig før om
et par sæsoner, da folkene samtidig arbejder på TV-serien.

ML-78