PHP Board
Fra : Morten Hansen

Dato : 21-10-02 22:13

Hey Alle,

Nogle herinde der kan programere et board ligesom det her der er
på html.dk ????

Det skal fungere på samme måde, man skriver et indlæg og så kan
folk svare på det.

Hvis I skal gøre alt forarbejdet for mig, hvad ville det så koste
?

Mvh

Morten Hansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-10-02 01:00

On Mon, 21 Oct 2002 21:13:02 +0000 (UTC)
Morten Hansen <morten@funch-hansen.dk> wrote:
> [...]
> folk svare på det.
>
> Hvis I skal gøre alt forarbejdet for mig, hvad ville det så koste

hvad er det præcist du vil have? jeg kan ikke finde noget board på deres
hjemmeside, men kun deres nyhedsgruppe web frontend.
Er det et sådanne du ønsker så afhænger prisen helt sikkert af ting som
"hvor mange nyhedsgrupper det skal kunne klare", database eller ej, osv.
osv.
Kan et almindeligt board ala phorum.org ike klare sagen for dig?

--
Kim Schulz - Freelance Development | Mandrell: "You know what I think?"
Email : kim @ schulz.dk | Doctor: "Ah, ah that's a catch