6510 vs 8250
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 21-10-02 21:26

Nogen som kender den reele forskel på ovennævnte modeller - altså tekniske
forskelle?

Evt. henvisning til link

venlist
kasper

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-10-02 21:50

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som kender den reele forskel på ovennævnte modeller - altså tekniske
> forskelle?

Nokia 6510 har stereo radio, og ikke mono som 8310.
Nokia 6510 kan gemme 500poster i kalenderen, mod 8310s 250.
Nokia 6510 har ikke mulighed for ekstra niveauer og highscores via club
nokia, det har 8310.

Tjek selv på http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/

Fra : Dr. Ralph

Dato : 21-10-02 22:15

> [...]
>Nokia 6510 kan gemme 500poster i kalenderen, mod 8310s 250.
>Nokia 6510 har ikke mulighed for ekstra niveauer og highscores via club

Der bliver spurgt til 8250 og ikke 8310.

_________________
Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Devast8or

Dato : 21-10-02 22:12

Måske ikke en teknisk forskel, men dog en ret væsentlig forskel: 8250 føres
ikke i Europa, den er (vistnok) kun frigivet i Asien.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-10-02 00:49

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Måske ikke en teknisk forskel, men dog en ret væsentlig forskel: 8250
føres
> ikke i Europa, den er (vistnok) kun frigivet i Asien.
>
> Devast8or

Ja, det er korrekt. 8210 kan i nogle tilfælde opdateres til 8250, da de
indeholder samme hardware. Derved mister man dog sin garanti og dansk
sprog/ordbog. Hvilke forskelle der er på de to telefoner ved jeg ikke.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 14:04

Hehe, skidt med hvad den kan, grunden til at købe den istedet for 8210
skulle da være udseendet :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-10-02 22:14

Beklager mit svar omkring 6510 <-> 8210, så ikke lige at det var 8250 du
spurgte om :)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-10-02 08:36

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> wrote:

>Nogen som kender den reele forskel på ovennævnte modeller - altså tekniske
>forskelle?

8250 er en asiatisk udvidet udgave af 8210. Du kan derfor ikke få dansk
ordbog til den. Den har heller ikke FM radio som 6510. 8250 kan kun have
et nummer per navn i telefonbogen. Endelig er displayet kun på 84x48
pixels mod 96x65 i 6310. Og den har ikke nær så lang standby tid.

Alt i alt ville jeg holde mig fra 8250, med mindre du går efter en
Nokia, som man ikke ser mange af i Danmark.

Peter

Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 22-10-02 13:53

Mange tak for svaret, Peter!!!