Ang Nokia 6510
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 21-10-02 21:09

Jeg har lige været inde på nokia.dk for at se om 6510 har egenskaben
Xpress-on cover ... det fremgår et sted at den har og et andet sted at den
ikke har ??

Er det muligt at skifte coveret på denne model? Uden at man skal igang med
at skille den helt ad selvfølgelig.

Venligst
Kasper

Fra : Michael Jensen

Dato : 21-10-02 21:46

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at skifte coveret på denne model? Uden at man skal igang med
> at skille den helt ad selvfølgelig.

Det er muligt at skifte cover på denne telefon, og det forgår ganske let.
Ligesom på en 3310 fx.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-10-02 08:30

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke har ??
>
>Er det muligt at skifte coveret på denne model? Uden at man skal igang med

Ja du kan selv skifte coveret. Det kan sidde lidt stramt, men ellers er
det nemt nok. Nokia sælger også covers
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6510/acc_image.html

Peter