Kan intet på nettet!
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 21-10-02 21:05

Hej!

Lige pludselig fra den ene dag til den anden kan jeg ikke komme ind på
hjemmesider. Jeg kan ikke hente mail via Outlook express. Det eneste jeg
faktisk kan, er at chatte via Msm!!. Kan heller ikke connecte i f.eks
Multiplayer spil. Det er Win Xp Pro jeg bruger. Jeg har ingen ændringer
lavet. Det er sket fra det ene boot til det andet.
Min WinMe kører som det skal men jeg fortrækker nu og køre med Xp.
Hva kan problemet være?

Mvh Søren C

Fra : Søren Blom

Dato : 21-10-02 21:52

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> skrev
> Min WinMe kører som det skal men jeg fortrækker nu og køre med Xp.
> Hva kan problemet være?

Det er ikke til at sige, men prøv for sjovt at ruller din maskine tilbage
med "systemgendannelse", fik et tidspunkt tidligere idag eller igår hvor du
har været sikker på at maskinen har fungeret uden knas for at se om det
skulle løse dit problem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 23-10-02 16:26

> [...]
du
> har været sikker på at maskinen har fungeret uden knas for at se om det

Det har jeg nu prøvet uden held. Jeg har enda gået over en uge tilbage. Men
den nægter simpelhend. Nu kan jeg heller ikke logge på
msm. Men jeg kan stadig med WinMe uden problemer!
Går jeg ind i WinMe under enhedshåndtering har jeg udover mit Usb Adsl modem
også noget der hedder opkaldskort. Men i Xp har jeg kun
Usb modemet. Mangler jeg noget i Xp?
Jeg kan sagtens logge på hos min udbyder, men det er så også det!!

Mvh Søren C