Bundkort???
Fra : MB

Dato : 21-10-02 20:25

Hej

Jeg skal havde en ny computer, men jeg ved ikke vilket bundkort jeg skal
vælge, jeg synes der er alt for mange at vælge om.
Det må meget gerne være et der er stabilt, hurtig og har nogle af de nye
ting f.eks USB2, Lan, FireWire.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd Tak!!!

Mvh Martin

Fra : Devast8or

Dato : 21-10-02 21:55

Jeg har gode erfaringer med Abit, og ville ikke tøve med at købe sådan et
igen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kenneth Boye

Dato : 22-10-02 18:15

Microstar KT3 Ultra til AMD er et rigtig godt bundkort. Fået en masse god
kritik, http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=851.

Denne test drejer sig om deres første KT3, der er nu en opgraderet version
som selvfølgelig giver samme høje ydelse, stabilitet, features mv.

mvh.
Kenneth Boye