"Allan Jensen" <allan.jensenSPAM-FILTER-ON@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3db54ff8$0$28791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Søren Jørgensen" <devoted@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> news:ap1i3h$m0f$1@sunsite.dk...
Mht. om Tele skod gør det gratis, tør
> jeg
> > ikke sige, men med mine erfaringer med dem, skal du sikkert betale hvis
> ikke
> > du kan snakke for din syge moster.
> >
>
> Thi hi. Har kammerat der "snakkede for sin syge moster". Så slemt var det
nu
> ikke. De startede med at ville have 99 eller var det 149,. ? Ka jeg ik'
lie
> huske.
> Men da han fik fortalt at han havde været kunde siden mobiltelefonerne var
> kulfyret og at det ikke skulle tage ham ret lang tid at skifte til
Telmore,
> så kom der pludselig en frem og mente at det nu nok kunne gøres gratis.
>
Tak for svaret.....
Cool nok med teleselskabet. Jeg ringede til dem... forklarede problemet og
at jeg havde skiftet telefonen ud flere gange uden at modtage nyt SIM kort,
så det nok var på tide jeg fik et nyt. Det var fint med dem da telefonerne
var købt ved selskabet, så nu sender de et NYT !!
Jeg er dog IKKE klogere på den der NOKIA 6210.......... Den kører med det
gamle kort,,,,,, altså lige indtil den så pludselig ikke køre alligevel
(slukker).
L@rs