MS Windows
briani 27239
Element på skrivebordet?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 21-10-02 19:28

Hej

Er det muligt at ligge evt et excel-udklip ud på skrivebordet?
Her havde jeg påtænkt et skoleskema. Eller der findes måske et program,
som kan klare den opgave?

Mvh

Rasmus Hauge
--------------------------------------
Rasmus Hauge Hansen
8700 Horsens

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 21-10-02 19:47

Du kunne jo lave skemaet som en tabel i et HTML-dokument, og derefter
vise det på skrivebordet vha. ActiveDesktop (tror jeg det hedder)

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 21-10-02 20:19

Det er testet, og det virker!