MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reparationsværktøj til indbakke - hvad gør~
Fra : Jesper Brock

Dato : 21-10-02 19:22

hej gruppe

Efter et crash under WIN XP(engelsk udgave) hævder min outlook (fra office
2000) nu at indbakken er beskadiget og jeg skal foretage reparation med
"reparationsværktøj til indbakke"

Hvor finder jeg dette værktøj? synes jeg har søgt maskinen grundigt igennem
uden at kunne finde det, så jeg er ved at være en smule desperat...

Håber på hurtig hjælp, da jeg ikke kan hente mine mails før indbakken er
repareret

--
/Jesper
Flashlight-Gruppen.dk

Fra : Morten C

Dato : 21-10-02 21:44

"Jesper Brock" <jesper.brock@[KILLSPAM)superbruger.dk> wrote in message
> [...]
> uden at kunne finde det, så jeg er ved at være en smule desperat...
>
> Håber på hurtig hjælp, da jeg ikke kan hente mine mails før indbakken er

Håber det er hurtig nok....selvom det ikke er den rigtige gruppe at spørge
i...:)

Ind med din Outlook installations-cd, lad den starte op og vælg så "repair"

//MortenC
-uden at være sikker...

Fra : Madsen

Dato : 21-10-02 21:44

Jesper Brock skrev:

> Efter et crash under WIN XP(engelsk udgave) hævder min outlook
> (fra office 2000) nu at indbakken er beskadiget og jeg skal
> foretage reparation med "reparationsværktøj til indbakke"

Prøv evt. i <news:dk.edb.internet.software.mail+news> eller
<news:dk.edb.programpakker.ms-office> hvor der er langt større
chance for det rette svar når det er Outlook det drejer sig om.

Madsen.