MS Windows
briani 27239
Hjælp søge til XP (problem med XP brænder ~
Fra : Jakob Jensen

Dato : 21-10-02 17:59

Hej Ng

Jeg havde på et tidspunkt overført nogle filer fra et externt drev til
XP brænderen. Dette skyldtes at mit normalt brænderprogram lavede fejl
og stadig gør det, men det vender vi tilbage til.

Nogle af disse filer, som ligger i en midlertidig mappe, kan ikke
slettes. Alle pånær en mappe kunne slettes og det er ret irriterende,
for Win XP pumper op med en besked hver gang jeg starter maskinen. I
den besked står der, at jeg har filer som ligger klar til at brænde.
Men de kan hverken brændes eller slettes. Hvad kan jeg gøre?

Et andet problem af Nero burning. Det går konstant ned, men her har
jeg hørt, at det skyldes XP brænderen og at den kan slås fra på en
eller anden måde. Er dette korret og hvad gør man?

Håber på nogle svar, som kan bruges til noget. På forhånd tak!

Venlig hilsen
Jakob Jensen - www.hattrick.org - Rodsen Football Club
http://www.debatkat.dk - stedet for katte og deres mennesker

Fra : heltfin

Dato : 21-10-02 19:00

"Jakob Jensen" skrev d. 21-10-02 17:59 dette indlæg :
> [...]
> eller anden måde. Er dette korret og hvad gør man?
>
> Håber på nogle svar, som kan bruges til noget. På forhånd tak!

Hej gå ind i Windows media player under indstillinger og derefter på
siden enheder der ser du din brænder tryk egenskaber for den og fjern
krydsen for at lukke den som brænder

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Jensen

Dato : 22-10-02 18:46