formmail
Fra : højland

Dato : 21-10-02 17:58

Hej alle,
Jeg har lavet en formular bestående af
navn
adresse
by
e mail
og send delete
Mit problem er at jeg får denne her meddelelse:
orm error
Woops, I m sorry, the followingfield arerequired:
name
client_email
Please go back to the form and make sure you fill out all the required
information.
Jeg brugt http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/form_processor.cgi som action

Tak på forhånd

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-02 21:03

højland skrev:

> Woops, I m sorry, the followingfield arerequired:
> name
> client_email

Noget tyder på at du mangler at udfylde - eller at lave - disse to
felter. Du har feltnavnene navn og e mail (det sidste er i øvrigt
formentlig ugyldigt - undgå mellemrum i dine navne). Prøv at skifte
dem ud med name og client_email.

> Jeg brugt http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/form_processor.cgi
> som action

Det ville være en større hjælp hvis du kunne sende os din egen
testside.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : fhe

Dato : 23-10-02 14:47

Du har formodentligt noget lign.: <input type=hidden name="required"
value="name">, hvilket betyder at name SKAL udfyldes for accept for
videresendelse.
Prøv at slette hele taget.

Hilsen Flemming