mafia "race"
Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-10-02 17:38

hej

jeg har et lille problem.... jeg har fået mefia her for en time siden og jeg
kan ikke vinde... jeg bliver at altid totalt smadret helt vildt af de
andre... er der noget at gøre der.

M.V.H
Anders

--
\|/
(@ @)

Fra : Morten Sørensen

Dato : 21-10-02 18:14

Næh, det er bare at prøve igen og igen. Du har forhåbentlig fundet ud af, at
du ikke skal træde speederen i bund og bare køre derudaf, for de spinder let
rundt de gamle biler. Ellers kan du tjekke de tidligere indlæg, for der er
masser, der har haft problemer ved denne bane.

Mvh.
Morten

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-10-02 18:37

Anders Nielsen skrev:

> jeg har et lille problem.... jeg har fået mefia her for en time siden
> og jeg kan ikke vinde... jeg bliver at altid totalt smadret helt
> vildt af de andre... er der noget at gøre der.

Ja, du kan bare opføre dig som en rigtig gangster og tage smutvejen, der
dukker op ret tidligt på banen. Der dukker pludselig en sidevej op til
venstre, som du kan køre af.

Desværre er det ikke helt så enkelt, selvom metoden ville have været
helt i ånd med spillet. Du bliver nødt til at trykke [0/Ins], lige så
snart du er nået ud på den 'officielle' bane igen. Ellers får du ikke
godkendt checkpointsene.

--
Mvh. Peter
"When the fire starts to burn - there's a lesson you must learn.