Medier 700mb/80min på spindel m. 100 stk t~
Fra : Søren Jensen

Dato : 21-10-02 17:26

Hej NG,
Jeg har fået tilbudt medier 700mb/80min på en spindel m. 100 stk. til 550,.-
er der nogen der mangler så sig til.

Søren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-10-02 23:25

In article <mQVs9.147850$Qk5.5654206@news010.worldonline.dk>, Søren Jensen wrote:
> Hej NG,
> Jeg har fået tilbudt medier 700mb/80min på en spindel m. 100 stk. til 550,.-
> er der nogen der mangler så sig til.

Hvis du køber dem til eget brug i udlandet er det OK.
Hvis du videresælger skal du vel opkræve og indbetale afgift.

Fra : Devast8or

Dato : 22-10-02 00:28

1) Du er OT, her diskuterer vi spil.

2) Det er ikke specielt billigt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Madsen

Dato : 22-10-02 12:51

On Tue, 22 Oct 2002 01:27:32 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>2) Det er ikke specielt billigt.

Nærmest lidt dyrt når man kan købe 700 MB skiver i æsker til 6,-/stk
( hos Bog & Ide )

Fra : Anders Nielsen

Dato : 22-10-02 12:14

der er jo ikke det bedste tilbud, jeg har selv købt 150 700mb/90min for
250kr.

M.V.H
Anders

P.S det her en en gruppe til spil ikke til køb af cd`ere

--
\|/
(@ @)

Fra : Benny Jensen

Dato : 22-10-02 12:59

Hej Anders.
Hvor har du fået dette tilbud ?? Det lyder næsten for godt.
Mvh.
Benny

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 22-10-02 13:06

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> wrote in message
> Hej Anders.
> Hvor har du fået dette tilbud ?? Det lyder næsten for godt.
> Mvh.
> Benny

ja tak, del venligst det med os andre

Fra : Claus Jørgensen

Dato : 22-10-02 14:06

On Tue, 22 Oct 2002 14:06:22 +0200, "Mads Møllegaard"
<madsm77@hotmail.com> wrote:

>ja tak, del venligst det med os andre

Det kan I gøre et andet sted. Det er offtopic. Fat det nu.

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 22-10-02 15:12

rolig nu mulle!

Fra : Anders:-\(Snyderen:-~

Dato : 25-10-02 18:02

davs hvis i gerne vil vide det så er det et sted i tyskland.

m.v.h
Anders (Snyderen)

--
\|/
(@ @)

Fra : Dopedog

Dato : 22-10-02 12:44

> Hej NG,
> Jeg har fået tilbudt medier 700mb/80min på en spindel m. 100 stk. til
550,.-
> er der nogen der mangler så sig til.
>
> Søren

For dyrt ... og OT ...