12 Days of Christma
Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-10-02 17:30

Sangen 12 Days of Christmas er også indspillet i en halvvejs opera
udgave. Ved du hvem kunstneren er?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : tømreren

Dato : 21-10-02 18:09

Du er kommet til at lægge moms på...
Den hedder kun 8 days of christmas
Den bliver bla. sunget af Destinys Child

Mvh
Tømreren

Fra : Martin Seebach

Dato : 21-10-02 19:04

"tømreren" <bilhifi@ofir.dk> wrote in message
> Du er kommet til at lægge moms på...
> Den hedder kun 8 days of christmas
> Den bliver bla. sunget af Destinys Child

Arrrr... det er da en ordentlig moms-sats du holder dig der :)

Det er to forskellige sange...
http://www.lyricsstyle.com/d/destinyschild/8daysofchristmas.html
http://www.night.net/christmas/12-Days.html

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-10-02 10:18

On Mon, 21 Oct 2002 19:08:48 +0200, "tømreren" <bilhifi@ofir.dk>
wrote:

>Du er kommet til at lægge moms på...

Jeg ved godt jeg glemte et "s"

>Den hedder kun 8 days of christmas
>Den bliver bla. sunget af Destinys Child

- det er ikke den sang jeg snakker om - men "12 days of Christmas".

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-02 10:31

Karsten Jensen wrote:

> - det er ikke den sang jeg snakker om - men "12 days of Christmas".

Jeg tror, du får meget svært ved at finde lige netop den udgave, du
tænker på. Sangen er indspillet af et utal af forskellige kunstnere,
også mange af den mere skolede slags - og mange af udgaverne er sikkert
udgået igen. Du kan eventuelt gå ind på cdnow.com eller amazon.com og
søge på titlen. Hvis du er heldig kan du få lov til at lytte til de
forskellige udgaver af nummeret, og så måske finde den rette eller en
der ligner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Troels

Dato : 22-10-02 12:04

> [...]
> søge på titlen. Hvis du er heldig kan du få lov til at lytte til de
> forskellige udgaver af nummeret, og så måske finde den rette eller en

Ellers kan man måske være heldig at nogen i dk.kultur.musik.klassisk ved
det.

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-10-02 12:37

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> tænker på. Sangen er indspillet af et utal af forskellige kunstnere,
> også mange af den mere skolede slags - og mange af udgaverne er

Ja, det er vist en klassisk julesang, så der er en del, som har indspillet
den. Jeg kan huske at der var nogen, som lavede en "sjov" udgave af sangen,
som gik mere og mere amok i opera-eskapader. Jeg kan desværre ikke huske
hvem, det var. Desuden er der også to måneder til jul endnu. Julenissernes
befrielsesfront længe leve! Jul til december.

/Nikolaj