Messenger og ADSL (Cisco 667, NAT)
Fra : Jeppe Christensen

Dato : 21-10-02 17:22

Hej,

Nogen der har erfaringer med at få MSN Messengers
funktioner som f.eks. forsendelse af filer til at virke over en
ADSL forbindelse med Cisco 677 router?

Jeg har prøvet at lege med NAT forwarding på en
lang række relevante porte uden det synes at have
nogen effekt.

På forhånd tak,

Jeppe Christensen

Fra : Cubus

Dato : 21-10-02 19:59

"Jeppe Christensen" <jeppe@journalist.dk> skrev

> [...]
> ADSL forbindelse med Cisco 677 router?
>
> Jeg har prøvet at lege med NAT forwarding på en
> lang række relevante porte uden det synes at have

Ingen har vist fået det til at virke endnu.

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-02 08:11

"Jeppe Christensen" <jeppe@journalist.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> ADSL forbindelse med Cisco 677 router?
>
> Jeg har prøvet at lege med NAT forwarding på en
> lang række relevante porte uden det synes at have

No can do, medmindre du har det rette hardware:
http://www.dslreports.com/faq/4640

--
Bjarke Andersen