Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 21-10-02 16:12

Jeg har mailet lidt med en af de uheldige JBH-klienter,
Lene, og hun har fået gang i noget med Vejle Folkeblad
og Århus Stifttidende, de to aviser har/er bare været fremragende i hele
JBH-sagen. Her er Lene's mail til
alle de uheldige klienter vi har kunnet støve op.

Jeg har fået jeres adresser fra Marianne Hellemose.
Jeg har netop sendt en klage til Den Dansk Dyrlægeforening over min kanin
der døde i narkose under kastration.
Ligeledes har jeg sendt læserbreve til alle aviser i de byer hvor Breth har
klinik - Vejle Folkeblad og Århus Stifttidende vil skrive artikler i stedet
for læserbrevet.

Når jeg får svar fra Den Dansk Dyrlægeforening vil jeg klage videre til
Fødevaregionen.
Jeg har talt med Fødevaregionen i Århus (som godt kender Breth) og de
opfordre til at vi sender vores klager samlet.

Jeg vil derfor meget gerne have så meget materiale så muligt mod Breth. Så
hvis I vil være med, vil jeg bede jer - hvis I har klaget over Breth - om at
sende jeres klage og svar til mig.
Jeg ved at nogle af jer har sager kørende i øjeblikket, dem vil jeg meget
gerne have en status på.

Hvis I kender andre der ligeledes har "oplevet" Breth vil jeg gerne i
kontakt med dem.

Håber at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Lene Østergaard Hansen
Flintebakken 190
8640 Risskov
tlf 86219240

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-02 17:30

Apropos JBH... havde vi ikke på ng'ens super-duper hjemmeside et link til
artiklerne i Århus Stifttidende?
Jeg ville nemlig gerne sende linket til min dyrlæge, som var ved at gå
bagover, da hun hørte mig berette om ham

Mvh. Camilla

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-10-02 19:42

Hej Camilla
På hjemmesiden er det flere forskellige links, men Århus
stiften var så søde og samle alle artikler, de kan findes
på denne link
http://www.stiften-aarhus.dk/soeg:s_o=1:s_a=1:s=Jens%20Breth%20Hansen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-02 19:45

Tak for linket - men kunne du også fortælle mig sådan præcis *hvor* på
ng'ens side de links er...?

Mvh. Camilla

Fra : marianne hellemose

Dato : 21-10-02 19:49

Ja hvis du kigger under sygdom er der en artikel
der hedder " vælg din dylæge med omhu"