Hit2 - Secret passage
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-10-02 15:08

Jeg er kommet til den bane i Hitman2 hvor man løber rundt i en snefyldt
valley. Kan ikke lige huske hvad den hedder. Ens første objective er at
finde "the secret passage".

Nu har jeg løbet rundt og rundt og nakket alle sniperne i tårnene men jeg
kan stadig ikke finde the secret passage.

Hvad skal man gøre for at komme videre?

--
How to Remove Linux and Install Windows on Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247804

Fra : Hajaj®

Dato : 22-10-02 06:57

On Mon, 21 Oct 2002 16:07:32 +0200, "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Nu har jeg løbet rundt og rundt og nakket alle sniperne i tårnene men jeg
>kan stadig ikke finde the secret passage.

Jeg syntes egentlig det er lidt misvisende med den der
'secret passage'. Du skal ned i tunnelen under dalen. Har du
fundet armbrøsten? Når du står med ryggen til stedet hvor
den ligger og kigger skråt til højre kan du se et lille
skur, der er en nedgang hvor du kan komme ned i tunnelen.
Men det er ikke afslutningen af missionen, du skal hen i den
anden ende af tunnelen og op igen.

For at få mere hjælp, prøv at kigge:
http://www.hitman2forum.com/vbulletin/index.php?s=d27fcbfb9ae46cfdf35098501c75109b
--