Fødselstidspunkt i USA
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-10-02 13:45

Hej

Jeg blev født på Long Island i staten New York i 1968. Fødebyen hedder
Huntington, men jeg ved intet om hvilket hospital jeg blev født på eller
noget.

Nu til sagen. Jeg ønsker at vide midt fødselstidspunkt.

Er der instanser i USA, der kan kontaktes, så jeg kan få fat i det rigtige
hospital og få dem til at kikke i deres journaler og på den måde finde ud af
det?

Mark Thomas Gazel

Fra : Hugh Watkins

Dato : 24-10-02 23:58

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message news:ap0sqb$qrlgo$1@ID-96011.news.dfncis.de...
> [...]
> hospital og få dem til at kikke i deres journaler og på den måde finde ud af

prove at spur i news:alt.genealogy

lots if USA ians there

Hugh W