MS Windows
briani 27239
icon på papirkurv
Fra : h.r

Dato : 21-10-02 13:51

ja jeg har mange spørgsmål
hvordan laver man iconet om på papirkurv

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 15:07

Mon, 21 Oct 2002 14:51:18 +0200, skrev "h.r"
<madglad@jubiimailXX.dk>:

>hvordan laver man iconet om på papirkurv

Og stadigvæk i XP?

Højreklik på et tomt sted på skrivebordet => Skrivebord => Tilpas
skrivebord

Fra : h.r

Dato : 21-10-02 16:31

ja ja nu kører det
man bliver klogere og klogere
takker mange gange (igen)

Fra : Svend Emil

Dato : 21-10-02 16:57

> ja ja nu kører det
> man bliver klogere og klogere
> takker mange gange (igen)

jeg synes det er rimelig sejt at man kan få det "gamle" ikon som papirkurv
igen !!

Vil måske det, i hvert fald !
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Dalholm

Dato : 21-10-02 15:24

"h.r" <madglad@jubiimailXX.dk> skrev i en meddelelse
> ja jeg har mange spørgsmål
> hvordan laver man iconet om på papirkurv

Hej.

Egenskaber for skærm=>Skrivebord=>Tilpas skrivebordet

Mvh.

Dalholm.