Dansk version af IE 6,0
Fra : Jane Grønbech

Dato : 21-10-02 12:17

Hej

Jeg har problemer med at installere en dansk version af Internet Explorer
6,0 på pc'ere hvor der i forvejen ligger en engelsk version.
- Jeg bliver simpelthen bedt om at afinstallere den engelske version
som allerede er installeret først, og Windows giver også den besked at det
kan jeg gøre under Tilføj/Slet programmer. Dette er jo altså bare ikke
rigtigt da Internet Explorer ikke findes her. - Under programmappen findes
en fil med navnet uninstall, men den virker ikke. - Det kan da ikke være
rigtigt at det er nødvendigt at installere Windows forfra for at få en dansk
version istedet for en engelsk ? - Det drejer sig om 7 pc'er i alt så jeg
ville blive meget glad for hjælp og gode råd.

MVH
Jane

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 12:42

Mon, 21 Oct 2002 13:16:48 +0200, skrev "Jane Grønbech"
<jagr@vordbkom.dk>:

>Jeg har problemer med at installere en dansk version af Internet Explorer
>6,0 på pc'ere hvor der i forvejen ligger en engelsk version.

Er den pågældende Windows førdt med den IE-version, som du ønsker
afinstalleret, så kan det ikke lade sig gøre.
Kun opgraderede versioner kan afinstalleres.

Iøvrigt bør man ikke blande forskellige sprogversioner, er det en
engelsk Windows, så bør man holde sig til en engelsk IE og
tilsvarende med dansk.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-02 13:06

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Iøvrigt bør man ikke blande forskellige sprogversioner, er det
> en engelsk Windows, så bør man holde sig til en engelsk IE og
> tilsvarende med dansk.

Man kan bruge sprogpakkerne til at få en engelsk IE til at se ud
som en dansk. Det er vel ikke problematisk?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 14:52

Mon, 21 Oct 2002 14:06:07 +0200, skrev "Jens Gyldenkærne
Clausen" <jens@gyros.invalid>:

>Man kan bruge sprogpakkerne til at få en engelsk IE til at se ud
>som en dansk. Det er vel ikke problematisk?

Kender dem ikke og kan ikke lige finde nogen hos MS.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-02 15:06

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Kender dem ikke og kan ikke lige finde nogen hos MS.

Hm - nu kan jeg heller ikke finde noget. Men der var en gang hvor
man kunne hente menuer på 117 forskellige sprog via Windows Update.
Hvis jeg går i internetindstillinger og vælger sprog kan jeg se
teksten "Menuer og dialogbokse vises i øjeblikket på dansk." - men
der er ikke mulighed for at ændre på det.