Billigste måde at få en 6310i (eller den n~
Fra : Lars Brink

Dato : 21-10-02 11:13

Hej!

Hvad er den billigste måde man kan får en 6310i eller den telefon som er
mest lig i pris/features?

Her mener jeg kombinationer af at købe låst, få låst op og evt. 6 mdr. abb
hos en eller anden (oprettelse?)

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Dan Molberg

Dato : 21-10-02 13:51

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> [...]
> mest lig i pris/features?
>
> Her mener jeg kombinationer af at købe låst, få låst op og evt. 6 mdr. abb
Har lige købt en demo uden lås (har været brugt maks et par timer) til
2100,- uden noget. Så mit råd er ring rundt og spørg om ikke de forskellige
forhandlere har en liggenden.

Fra : Lars Brink

Dato : 21-10-02 14:15

> Har lige købt en demo uden lås (har været brugt maks et par timer) til
> 2100,- uden noget. Så mit råd er ring rundt og spørg om ikke de
forskellige
> forhandlere har en liggenden.

Det er fordi jeg har en ven som har en ny til salg og jeg skulle høre hvor
meget jeg skulle byde på den og det skulle jo være lidt under hvad den ville
koste billigst.

Jeg byder sgu nok omkring 1900,- så ser vi hvad han siger