At få trykt vinyl
Fra : Mikkel Winther

Dato : 21-10-02 09:30

Hejsa.

Er der nogen som kan anbefale et sted man kan få trykt 12" vinylplader
(singler) i små oplag til en billig pris? Der plejede at være nogle annoncer
i Musikeren, men det blad får jeg ikke længere, og en google giver ikke
rigtigt noget.

m.
--
"Mary gave birth to CHRIST without having known a man's touch, that's true.
But she did have a husband. And do you really think he'd have stayed married

Fra : Claus

Dato : 21-10-02 10:28

Svaret er GRAMOFONOVÉ ZÁVODY i Tjekkiet. Her kan de trykke oplag ned til 100
eks. for nærmest "ingen" penge. Deres webside er:

http://www.pvtnet.cz/www/gramofonove/en/index2.html

Vi har selv fået trykt cd'er samt lp'er dernede, så hvis du har spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte mig.

mvh
Claus

--
Check out my band's homepage at:
http://www.neonmachine.com

Fra : Mikkel Winther

Dato : 21-10-02 12:54

In <news:LLPs9.2541$a96.838@news.get2net.dk>, Claus babbled:
> [...]
>
> Vi har selv fået trykt cd'er samt lp'er dernede, så hvis du har
> spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Genialt! (Og overdrevet billigt...)

Tak for linket.

m.
--
"There are stories of coincidence and chance, of intersections and strange
things told, and which is which and nobody knows; and we generally say,