MSI MS-648 Max (MS-6885)
Fra : S@ndman

Dato : 21-10-02 07:35

Hejsa,

Jeg har købt følgende kabinet http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

Men hvordan kan jeg finde ud af hvor alle ledningerne skal placeres på mit
MSI MS-648 Max (MS-6885).

Der er nemlig rigtig mange ledninger i det Antec kabinet....

S@ndman

Fra : Stokholm

Dato : 21-10-02 17:10

Det står altsammen i manualen til MB. Tillykke med kortet. Det er et rigtig
godt bundbrædt.

Mvh

Fra : S@ndman

Dato : 22-10-02 07:51

S@ndman

Fra : Michael

Dato : 22-10-02 15:46

Hej

Lækkert kabinet(har selv et
Ja der er en del små ledninger især til de USB i fronten.

I manuelen side 2-24 er der en tegning over de (pins) på dit mobo, der er
9(10) en er fjernet nemlig pin nr.9

Alle de små sorte stik har en tekst på sig og så er det bare at sætte dem
som beskrevet i din manuel, stikket der er mærket +5v = Vcc på mobo
ellers skulle mærkningen værer ens, kan dog ikke lige genkende betegnelsen
"USBOC" fra mit eget mobo (Soltek SL-75KAV)

Ps: havde selv en lille smule problemer med de SMÅ stik, da mam ikke lige
skal have pølsefingre

Gå til den
Mvh
Michael

Fra : S@ndman

Dato : 23-10-02 08:10

"Michael" <mike2000@NO_SPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "USBOC" fra mit eget mobo (Soltek SL-75KAV)
>
> Ps: havde selv en lille smule problemer med de SMÅ stik, da mam ikke lige

-----------------------------
Hej Michael,

Kanon - det var lige de oplysninger jeg efterlyste...

Men er der ikke en klump mere af ledninger..??

Hvad med dem som er mærket H1 og H2 (mener jeg de er)..??

Mvh

S@ndman

Fra : Michael

Dato : 28-10-02 02:06

> [...]
>
> Men er der ikke en klump mere af ledninger..??
>
> Hvad med dem som er mærket H1 og H2 (mener jeg de er)..??

Det er til den Firewire der sidder i fronten, monteres på samme måde (se
manuel), jeg har ikke firewire

Hvis du ikke har manuellen så hent den på deres homepage
mvh
Michael