Hvem kommer på lørdag?
Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-02 00:49

Det er måske lidt tidligt at spørge, men hvem kommer på lørdag? Det er meget
rart at have sådan ca styr på antallet af gæster...

Jeg har flg navne på listen (ud fra hvad jeg har kunnet forstå på ng og
private meddelelser):
Os selv *ikke at forglemme *
Nina Falaki
Ann K & Jan
Ann Rudbeck
Jette Nielsen
Mette Jensen
Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff
Marie-Louise Baden
Helle Andersen
Camilla Scharff
Kate

Andre er hjerteligt velkomne, men jeg vil som sagt sætte pris på en
melding...

Mvh Camilla www.korat.dk

Fra : Kate

Dato : 21-10-02 14:48

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> [...]
> Camilla Scharff
> Kate
>
> Andre er hjerteligt velkomne, men jeg vil som sagt sætte pris på

Rækker finger i vejret....mig

Forhåbentligt med nogle gode billeder af mine to små bøller.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-02 17:19

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev...
> Rækker finger i vejret....mig

Hvaaa' Kate, lider man lidt af personlighedsspaltning... - du står da
allerede på "listen"

> Forhåbentligt med nogle gode billeder af mine to små bøller.

Jaaahhh!

Vi ses,
Camilla

Fra : Kate

Dato : 22-10-02 22:11

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Hvaaa' Kate, lider man lidt af personlighedsspaltning... - du står da
> allerede på "listen"

Hæhæ, ikke sådan rigtigt jeg opfattede det som om Camilla gerne ville
ha' en bekræftelse fra os

Desværre er de nys fremkaldte billeder beskadigede af vand, men de kan
godt bruges så jeg medtager beviser på hvor godt Mowgli og Lante har
det sammen

Kate

Fra : Hanne Dahl

Dato : 22-10-02 18:05

Camilla Baird <mail@korat.dk> skrev i news:B9D90D76.120F4%mail@korat.dk
> Det er måske lidt tidligt at spørge, men hvem kommer på lørdag? Det er
meget
> rart at have sådan ca styr på antallet af gæster...

Hej Camilla.

Hvis vi kan organisere noget "før-kattetræf-spisning", vil Jens, Lars &
Hanne da også gerne komme.

Vh. Hanne Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-02 00:41

> Hej Camilla.
>
> Hvis vi kan organisere noget "før-kattetræf-spisning", vil Jens, Lars &
> Hanne da også gerne komme.

I skal være meget velkomne Hvis I vil spise med, er tidspunktet kl.
17:30. Hvad spiser/drikker Jens? *er ikke vant til småbørn*
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Hanne Dahl

Dato : 23-10-02 09:06

Hej Camilla.

Jaaa, hva´spiser Jens........? Lidt Louis her også lidt Hekla der , nå
jaaa,
også lidt af det man kalder menneske føde. Hvilket indtil nu er alt, men det
kan jo vende senere hen ) Så Jens får hva´vi voksne får med lidt hjælp
fra moaaren. Samt drikker vand og mælk )

Er dt svar nok

Fra : Hanne Dahl

Dato : 23-10-02 09:10

Hej igen

Slå fejl og ingen underskrift, Suk!

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-10-02 12:33

On 23/10/2002 10:06, in article yKst9.434$CK.326@news.get2net.dk, "Hanne
Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote:

> [...]
> kan jo vende senere hen ) Så Jens får hva´vi voksne får med lidt hjælp
> fra moaaren. Samt drikker vand og mælk )

Jo tak - det er jo bare rart at være forberedt