Nye og gamle dele.
Fra : Carsten Riis

Dato : 21-10-02 00:36

Hej alle

jeg har endnu engang fiflet lidt med enkeltdele. Og vil gerne vide om
tingene ren teknisk også fungerer sammen fx størmforbrug og -tilførsel
på AGP-kortet hhv. -porten.

Konfiguration 1

RAM 256 MB DDR PC2700 SAMSUNG 333MHz 184PINS
MB ASUS P4S533 SKT 478 SiS645DX 3xDDR AGP 4X 6xPCI 1xCNR ATA/133
LYD/FIREWIRE
CPU PENTIUM 4 1800 MHz S478 BOX NORTHWOOD

Konfiguration 2

RAM 256 MB RDRAM PC800 KINGSTON
MB ABIT TH7-RAID SKT 423 I850 4xRDRAM AGP 5xPCI ATA/100 RAID
CPU PENTIUM 4 1800 MHz S478 BOX NORTHWOOD

Og så ville det være rart at vide om jeg kan bruge et AGP-grafikkort fra
1999 i konfigurationerne
Kortet er ATI Rage Fury 128 32 Mb m/tv out
http://www.ati.com/products/pc/ragefury/index.html

Jeg er udemærket klar over, at grafikkortet bliver flaskehalsen i med
nye bundkort+CPU+ram, men det må vente lidt med at blive skiftet ud.

Hvis I mener, at svarene bedst passer i grafikkort-gruppen, så fut
venligst derover. Jeg skal nok følge med.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk