MS Windows
briani 27239
kontekst menu og proceslinie
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 20-10-02 23:02

Win2000 pro

Jeg vil gerne kunne tilføje f.eks. min USB-flashdisk til min kontekstmenu,
så jeg kan overfører via den vej når jeg klikker på en fil.

Desuden vil gerne være fri for nogle af programmerne i proceslinien, der er
aktive under kørsel. Jeg har afinstalleret nogle af dem, da det kunne gøres
vi selve programmet. Men andre har ikke den funktion.

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

MVH
Steen

Fra : Karl Otto Sostack

Dato : 20-10-02 23:45

"Steen Alexandersen" <steen.alexandersen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gøres
> vi selve programmet. Men andre har ikke den funktion.

Hej Steen!

Søg efter mappen "send to" eller "sendto" og læg en genvej til din disk i
denne mappe, så kommer den frem i kontekstmenuen!

programmer du ikke vil have til at starte automatisk, kan som regel fjernes
fra "start" i menuen programmer under startknappen.

Fra : René Prebendorf

Dato : 21-10-02 10:37

"Steen Alexandersen" <steen.alexandersen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Win2000 pro
>
> Desuden vil gerne være fri for nogle af programmerne i proceslinien,

Brug msconfig, findes ikke i win2000 men kan hentes her
http://www.safenet.no/filemanager/fileview/7/

Venlig hilsen René

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 21-10-02 16:17