Philips Fisio 825
Fra : Ukendt

Dato : 20-10-02 22:34

Hej

Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe subj?

Se review her: http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/93805.gsmbox

vh kent

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 21-10-02 13:40

"Kent" <nænej> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe subj?
>
> Se review her: http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/93805.gsmbox
>
> vh kent

NIX, MEN GLÆÆÆÆÆDER MIG TIL DEN

PrebZi!

Fra : Tom Rodell Marthinse~

Dato : 21-10-02 16:37

"Kent" <nænej> skrev i melding
> Hej
>
> Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe subj?
>
> Se review her: http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/93805.gsmbox
>
> vh kent

Jeg sendte mail til Philips og spurte....
Philips har ingen planer om å slippe telefonen ut på det
skandinaviske markedet........selv om produktet står på sidene til Philips.

Tom R Marthinsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-10-02 18:50

Hej!

Jeg tror desværre ikke at Philips' mobiltelefoner kommer til DK. Jeg har
selv kigget efter en Fisio 820, som også har farveskærm, men har ikke kunnet
finde nogle steder i DK at købe den. Sidst man kunne købe Philips
mobiltelefoner i DK, var vist da deres Ozeo model var fremme.

Med venlig hilsen Morten

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 23-10-02 07:19

Kent <nænej> wrote

> Er der nogen der ved, hvor jeg kan købe subj?

Har snakket med www.expansys.com , de skulle få den snarest.
Jeg købte en v70 hos den i foråret, og har intet problem med at handle med
dem.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 23-10-02 15:22

Hej Henrik

> Har snakket med www.expansys.com , de skulle få den snarest.
> Jeg købte en v70 hos den i foråret, og har intet problem med at handle med
> dem.

Ok, lyder interessant. Ved du hvad den ca. kommer til at koste?

/Jeppe