Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Videoredigering med Pinnacle
Fra : Arne.p

Dato : 20-10-02 22:43

Jeg vil gerne i kontakt med nogle som benytter Pinnacle til
videoredigering, og som Brænder i SVCD eller VCD format.
Jeg vil gerne høre fra nogen som har fået et ordentlig resultat ved at
bruge Pinnacle Express som brænderprogram. Jeg er bestemt ikke
imponeret.
Jeg har en "billig" DVD som skulle afspille i SVCD og VCD. Navnet
erEuroline 6620 købt i Fakta for ca. 850 kr.
Nu er jeg i tvivl om DVD en er god nok. Jeg kan godt nok afspille mine
videoer, men resultatet er ubrugeligt. Billedet er fyldt med firkanter
ig man kan kun periodisk se noget af videoen. Lyden forsvinder ind
imellem, ja videoen er fuldstændig uanvendelig. Det gælder både SVCD og
VCD. Det skal siges at jeg bruger TMPEG til at konvertere mine AVI
filer. Og jeg Bruger NERO til at brænde med.
Skal jeg købe en bedre DVD eller hvad?

http://www.kandu.dk/