Hjælp til køb af mobil
Fra : JapJap

Dato : 20-10-02 21:54

Hej
Jeg er ude efter en telefon med kalender system,
adresse kartotek, som kan Synkroniseres med Outlook.

Adressebogen skal være med adresser
Eks.
Anders And
Rødkløvervej 23
Andeby 2222

Og gerne med
mulighed for opdeling.
Eks.
Familie-
Kunder-
Forretninger-
Kreditforeninger-
ol..

Jeg søger faktisk en der bare kan det....

Tak for Hjælpen'
Jacob

Fra : Basic Electronics

Dato : 20-10-02 22:10

Hej
Det klarer Siemens ME45/S45 udemærket
MVH Janus Olsen

Fra : Devast8or

Dato : 21-10-02 13:53

Anders And bor på Paradisæblevej 313.

(Sorry, kunne ikke lade være ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Dan Molberg

Dato : 21-10-02 13:56

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Anders And bor på Paradisæblevej 313.
Fejl:)) 111:)) Man er vel Anders fan:) Og har gjort det i mange år.

Fra : Devast8or

Dato : 21-10-02 17:29

Damn, jeg vidste der var noget galt. 313 er jo nummerpladen på hans bil.

Devast8or

--
Spamfilter activated