Pauseskærm
Fra : Christian Hansen

Dato : 26-02-01 19:06

Hejsa...
Nogle der ved om man kan få nye pauseskærme til sin 3310, i bekræftende
tilfælde hvor????

Christian

Fra : Erik Einum

Dato : 26-02-01 19:23

Christian Hansen <juhl@hansen.dk> skrev
> Hejsa...
> Nogle der ved om man kan få nye pauseskærme til sin 3310, i bekræftende
> tilfælde hvor????

Pauseskjerm er ikke annet enn bildebeskjed, og kan fås der disse skaffes,
og man kan selvsagt bruke LogoManager.

///Mvh. EE

Fra : Christian Hansen

Dato : 26-02-01 21:10

Vil det sige at hvis jeg "overskriver" en af de billedebeskeder der er, så
vil jeg kunne bruge det som pauseskærm....
Erik Einum <erik-ein@nospam.online.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Brym6.8072$X_2.134195@news1.oke.nextra.no...

Fra : Erik Einum

Dato : 26-02-01 21:17

Christian Hansen <juhl@hansen.dk> skrev
> Erik Einum <erik-ein@nospam.online.no> skrev

> Vil det sige at hvis jeg "overskriver" en af de billedebeskeder der er,

> vil jeg kunne bruge det som pauseskærm....

Det er jo billedbeskjedene på tlf du bruker som pauseskjerm nå, så ja,
hvis de eksisterende bildene kan erstattes så kan du bruke disse som
pauseskjerm. Vet ikke om alle standardbildene kan byttes ut, og det er vel
plass til en eller to i tillegg til de som ligger der som standard.

///Mvh. EE