Byg selv computer!!!
Fra : MB

Dato : 20-10-02 19:25

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en ny computer som jeg selv bygger, så
jeg har samlet noget sammen som jeg godt kunne tænke mig, og som opfylder
mine behov.
Så jeg ville hører om det er en computer man bliver glad for, og om det er
nogle dårlige ting jeg har valgt???

Og så ville jeg hører om et webcam som ikke har USB2 stik godt kan bruge
USB2 port???

Seagate IDE 80GB Ultra Dma/100 7200 Rpm 1.025,00
Asus ATX SIS 648/963 Chipset / LAN / SATA 1.295,00
Kingston 256 MB DDR RAM 2700 (PC333) 685,00
Chieftec Dragon color serie - DX-01BD 775,00
MicroStar G4Ti4200-TD 128MB DDR 1.585,00
Intel Pentium 4 2.4Ghz Soc 478 Northwood BOXED 1.905,00

Samlet pris: 7.270,00

Det hele har jeg samlet hos www.midtdata.dk/

Mvh Martin

Fra : Gevaldi

Dato : 20-10-02 19:58

MB skrev:

> Det hele har jeg samlet hos www.midtdata.dk/

Har de et lokale hvor kunderne selv kan samle
deres pc?

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 20-10-02 23:59

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Så jeg ville hører om det er en computer man bliver glad for, og om det er
> nogle dårlige ting jeg har valgt???

Den ser skam fin ud. Jeg har flere gange købt hw hos Midtdata, og har kun
gode erfaringer med dem.
Husk at OC dit grafikkort! GF4Ti4200 har et pænt potentiale.

> Og så ville jeg hører om et webcam som ikke har USB2 stik godt kan bruge
> USB2 port???

Antaget at webcam'et har et USB1 stik, er svaret ja! USB2.0 er bagud
kompatibel med alle USB1 dimser.

Mvh Rune

Fra : MB

Dato : 21-10-02 20:05

Hvad betyder OC endelig???

Mvh Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 22-10-02 07:26

On Mon, 21 Oct 2002 21:05:17 +0200, "MB" <mbanasik@worldonline.dk>
wrote:

>Hvad betyder OC endelig???

Det har altid betydet det samme, nemlig OverClockning og det hedder
det stadig.

/Martin

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 22-10-02 07:29

On Sun, 20 Oct 2002 20:25:16 +0200, "MB" <mbanasik@worldonline.dk>
wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig en ny computer som jeg selv bygger, så
>jeg har samlet noget sammen som jeg godt kunne tænke mig, og som opfylder
>mine behov.

God idé

>Så jeg ville hører om det er en computer man bliver glad for, og om det er
>nogle dårlige ting jeg har valgt???

Lad os se på det.

>Og så ville jeg hører om et webcam som ikke har USB2 stik godt kan bruge
>USB2 port???

Ja.

>Seagate IDE 80GB Ultra Dma/100 7200 Rpm 1.025,00

Fin, men jeg ville vælge 120GB istedet, evt. Maxtor eller WD.

>Asus ATX SIS 648/963 Chipset / LAN / SATA 1.295,00

Jeg ville vælge MSI eller EPoX, men Asus er også godt, bare ikke så
godt som folk gør det til.

>Kingston 256 MB DDR RAM 2700 (PC333) 685,00

Køb 512MB, det bliver du glad for.

>Chieftec Dragon color serie - DX-01BD 775,00

Dyrt men flot.

>MicroStar G4Ti4200-TD 128MB DDR 1.585,00

Yak, nVidia-kort??? Det kan du ikke mene? Hvis du ikke skal game, så
vælg helt sikkert Matrox, men hvis du skal game, så vælg da i det
mindste ATI, da nVidia har en 2D-kvalitet du får seriøst hovedpine af,
hvis du bruger din PC til noget seriøst. Og det er ikke løse rygter
jeg kommer med, min sæt din skærm til 1280x1024 og nVidia er et
helvede.

>Intel Pentium 4 2.4Ghz Soc 478 Northwood BOXED 1.905,00

God idé.

>Det hele har jeg samlet hos www.midtdata.dk/

Fin butik. Kan kun anbefale dem, efter mange køb hos dem.

/Martin

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 22-10-02 07:44

Martin L. Johansen wrote:

> [...]
> hvis du bruger din PC til noget seriøst. Og det er ikke løse rygter
> jeg kommer med, min sæt din skærm til 1280x1024 og nVidia er et

Det har de fået rettet op på med GF4 serien, efter hvad jeg har set.