Bente Troense TV programmer intro?
Fra : Søren Rohde

Dato : 26-02-01 19:02

Hej

Da jeg var en lille Søren var Bente Troense det store hit med Kik Kassen og
Leksi Kassen. Kik Kassen havde en ret enkel og vældig sjov trompetmelodi,
mens der var noget synthesizermusik i starten af Leksi Kassen. Sidstnævnte
kjunne være Patrick Cowley eller en anden der lyder sådan. Er der nogen af
jer der har noget liggende, eller kan bidrage med yderligere? Pft.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 26-02-01 21:16

> [...]
> kjunne være Patrick Cowley eller en anden der lyder sådan. Er der nogen af
> jer der har noget liggende, eller kan bidrage med yderligere? Pft.

Jeg er ret sikker på, at det var Jean-Michel Jarre - Orient Express.

Fra : Thomas H.

Dato : 26-02-01 21:18

> [...]
> kjunne være Patrick Cowley eller en anden der lyder sådan. Er der nogen af
> jer der har noget liggende, eller kan bidrage med yderligere? Pft.

Okey, jeg læste det kun med et halv øje *G*

Det var selvfølgelig synthesizer melodien i Leksi Kassen, der var Jarre.