Tal til Hende
Fra : thomas tomcat

Dato : 20-10-02 18:20

... udmærket film. Desværre kendte jeg visse af de bedre overraskelser (pga
de skide avisanmeldere ikke holder kæft).

Men klart anbefalelse.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 20-10-02 18:59

In <B9D8B246.A82C%tomcat@pc.dk> thomas tomcat <tomcat@pc.dk> writes:

>.. udmærket film. Desværre kendte jeg visse af de bedre overraskelser (pga
>de skide avisanmeldere ikke holder kæft).

>Men klart anbefalelse.

Vel, jeg gik efter en time udenfor biografen og laeste avis og drak cola, mens
jeg ventede paa fruen saa filmen faerdig. Den var bare for kedelig og
gennemskuelig.

/Martin

Fra : thomas tomcat

Dato : 21-10-02 00:19

in article aouqsc$ko2$1@news.net.uni-c.dk, Martin Moller Pedersen at
tusk@daimi.au.dk wrote on 20/10/02 19:58:

> Vel, jeg gik efter en time udenfor biografen og laeste avis og drak cola, mens
> jeg ventede paa fruen saa filmen faerdig. Den var bare for kedelig og
> gennemskuelig.

fedt. det er det, jeg plejer at gøre
Godt at høre andre osse gør det

HEY! ]idé[
Ku starte ny tråd hér:
What film did you walk out from?

øø, okay, her er min bedste, fordi den involverer en anden:

Jeg havde været i USA og set trailer til Godzilla, og syns den så heeelt
fantastisk ud. Måneder senere, da den endelig havde premiere i Odense, havde
jeg kæresten med inde. Efter ca. halvvejs spørger jeg hende Skal vi gå?

Hun: narj. Mig : Okay, jeg er ikke ved at dø..

Slog mig til tåls, men 5 min senere hvisker hun: Pst, gælder dit tilbud
stadig?

Så gik vi hjem og hyggede med rødvin og ostemadder, mens det regnede udenfor

Fra : -V-

Dato : 21-10-02 00:49

"thomas tomcat" <tomcat@pc.dk> wrote in message
> [...]
> stadig?
>
> Så gik vi hjem og hyggede med rødvin og ostemadder, mens det regnede

Hehe...
Fremragende historie, Thomas.
Den har lidt af det hele, som en god fortælling skal have:

Den Forventningsfulde Indledning (du kendte allerede traileren)

Den Romantiske Sidehistorie (du og kæresten i biografens mørke)

Det Suspensefyldte Dilemma (tør man gå fra biografen og derved gå glip af
slutningen, samtidigt med at man risikerer at støde en masse mennesker?)

Vovemod & Action (I tog en beslutning, rejste jer, og gik fra biografsalen)
[ok, lidt søgt - men skide være med det]

Den Lykkelige Slutning (Rødvin og ostemadder)

Joh, en fin lille historie

-V-

Fra : thomas tomcat

Dato : 21-10-02 01:08

in article 3db3410c$0$3401$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, -V- at
Diplomaten@snotmail.com wrote on 21/10/02 1:49:

> (tør man gå fra biografen og derved gå glip af
> slutningen, samtidigt med at man risikerer at støde en masse mennesker?)

Nej jeg går roligt ud, helt klar over, at de andre har deres grunde til at
blive siddende. Hader selv, når folk forstyrrer/ rasler/ snakker/ hoster/
telefonerer osv.

> Vovemod & Action (I tog en beslutning, rejste jer, og gik fra biografsalen)

Det var netop det fantastiske: I tilsvarende situationer, hvor jeg har
spurgt en bifmakker, bliver det ikke til noget med at udvandre. Der er
faktisk et ret stærkt tabu, tror jeg. "Nu har jeg jo betalt,.."

Fra : Niels Lunde Rasmusse~

Dato : 21-10-02 10:54

> .. udmærket film. Desværre kendte jeg visse af de bedre overraskelser (pga
> de skide avisanmeldere ikke holder kæft).
>
> Men klart anbefalelse.

Enig. God film. Ikke pga overraskelser, men fordi det er rart (blot en gang
imellem) at se en film, som som ikke er 100% hjenedød aktion. Filmen
indeholder mange detaljer. En god film at se med sin kæreste (ikke med
vennerne!!).
NIels