g-sat reciever ?
Fra : glenn007

Dato : 20-10-02 18:40

Hejsa jeg har en gps reciever ( G-sat ) er der nogle der har
kendskab til dem ?

Den skriver kun nogle underlige tegn som ikke er til at forstå. og den
kan ikke finde sateliterne

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-10-02 00:52

Ja jeg har sådan en - Eller har i hvert fald lånt en.
-Er vi enige om at det bare er en lille sort boks med en ledning til
USB-porten på computeren? - www.gsat.dk - I så fald, HVOR skriver den så
disse mærkelige tal? Laver du en porttest eller hvad?

Jeg har kun gode erfaringer med den, den har hele tiden virket.

Skriv gerne lige lidt mere..

Lasse

Fra : sgk

Dato : 23-10-02 04:15

Den Gsat reciever jeg kender til kører på serielporten, med med 9600 baud
istedet for 4800 (normal) dette vil give sjove tegn

Søren