Spørgsmål om maine coon kat ?
Fra : S@uron

Dato : 20-10-02 17:42

Vi har haft vores kat (maine coon) i lidt over en uge nu, vi har ikke haft
kat før, så vi undre os over at katten engang imellem ryster over hele
kroppen, hun er 6 mdr.vi er bange for at det er fordi hun savner sit gamle
hjem med andre katte, hos os er hun alene.

M.V.H
S@uron

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 18:48

> [...]
> kroppen, hun er 6 mdr.vi er bange for at det er fordi hun savner sit gamle
> hjem med andre katte, hos os er hun alene.

Jeg ved ikke meget om MCO, men hvis min kat tit rystede over hele
kroppen, ville jeg overveje at ringe til en dyrlæge... eller snakke med
opdrætteren om det er noget han/hun har oplevet før...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 20-10-02 21:13

Tillykke med Jeres Maine Coon.
Hvis jeg var Jer ville jeg helt bestemt kontakte opdrætteren og spørge om
kattens trivsel hos dem.
Hvis de ikke har observeret noget, vil jeg kontakte en dyrlæge.
Det kan jo være noget ganske harmløst, men også noget der kræver en
behandling af en faglært.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---