Katte hjemmeside?
Fra : Freedom

Dato : 20-10-02 17:38

Hejsa, findes der ingen danske kattehjemmeside ala de svenske katter.nu og
katt.nu?

Iben

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-10-02 20:14

Der arbejdes på det på denne adresse http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Ellers står der også en del på min hjemmeside og på:
http://www.bluewhite.dk/

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 20:18

Hej Iben
Mener du sådan nogle her
http://www.katlink.dk/
http://home3.inet.tele.dk/cfath/
http://kattesiden.dk/

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 20:52

> [...]
> Hejsa, findes der ingen danske kattehjemmeside ala de svenske katter.nu og

I al beskedenhed er min egen hjemmeside lavet med specielt katter.nu som forbillede ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Freedom

Dato : 22-10-02 15:15

Tak for svarnene, desværre bliver nogle af dem så sjælent opdateret, bl.a
den på http://www.katlink.dk/ er ikke blevet opdateret siden 2000;(

Jeg kan se den absolutte bedste er dk-fritid.dyr.kat selv om den ikke endnu
når de svenske til sokkeholderne;)) Undskyld, det kan jo komme!!!

Men tusind tak!
Iben