Har I problemer med at logge på hjemmeside~
Fra : Jette

Dato : 20-10-02 16:22

Hej... Jeg har fået henvendelse fra en bruger der har store problemer
med at logge på.

Jeg kan selv logge på uden problemer både med mine egen oplysninger og
brugerens oplysninger.

Jeg kan logge på både med og uden "Huske"-funktionen, og jeg har spurgt
en anden bruger som heller ikke har problemer med at logge på.

Da jeg er løbet tør for idéer mht. hvad der kan være galt, vil jeg meget
gerne hører fra Jer, om I har problemer med at logge på.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 20-10-02 16:36

Når jeg forsøger at gå ind på siden får jeg:
"list of members"(?????)
Vibeke

Fra : Jette

Dato : 20-10-02 17:55

"V.Lerche & S.Andersen" skrev:
> Når jeg forsøger at gå ind på siden får jeg:
> "list of members"(?????)

Ja, okay, hi! ... det var så en anden lille svipser, som jeg har rettet
nu.

Men jeg vil meget gerne vide om I har besvær med at logge på (gider I
prøve igen?)

Mvh. Jette

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 18:03

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse news:60nuoa.9k1.ln@tatooine...

> [...]
> nu.
>
> Men jeg vil meget gerne vide om I har besvær med at logge på (gider I

Det kan jeg desværre ikke, for nu får jeg 404

Niels Peter

Fra : Jette

Dato : 20-10-02 19:06

"Niels Peter" skrev:
> Det kan jeg desværre ikke, for nu får jeg 404

Jeg har gjort noget ... vil du lige prøve igen?

Mvh. Jette

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 19:41

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse news:05ruoa.7s1.ln@tatooine...

> Jeg har gjort noget ... vil du lige prøve igen?
>
> Mvh. Jette

Ja, det hjalp

Niels Peter

Fra : goofy

Dato : 20-10-02 18:05

Hej Jette

Nu får jeg " siden kan ikke vises" men trykker jeg på " opdater" kommer
siden
Steen

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 18:12

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:aounok$pr$1@sunsite.dk...
> Hej Jette
>
> Nu får jeg " siden kan ikke vises" men trykker jeg på " opdater" kommer
> siden
> Steen

Det hjælper ikke engang her

Niels Peter

Fra : goofy

Dato : 20-10-02 16:44

Hej Jette
Jeg får samme svar som V.lerche
Steen

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 20-10-02 17:20

Men Steen!
Du må da gerne kalde mig Vibeke
Hilsen Vibeke

Fra : goofy

Dato : 20-10-02 18:06

Hej Vibeke
> Men Steen!
> Du må da gerne kalde mig Vibeke

Tak
Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 17:25

Jeg får samme side " index of members" for at komme
videre skal jeg så klikke på "parent dirctory"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : LAJ

Dato : 20-10-02 16:51

> [...]
>
> Mvh. Jette
>
> --
> Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på

Hej Jette!
Ingen problemer her! Alt er som det skal være!
Hilsen Lerke

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 17:04

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse news:uhhuoa.6f1.ln@tatooine...
> [...]
>
> Mvh. Jette
>
> --
> Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på

Jeg får "Index of \"

Niels Peter

Fra : Majer

Dato : 20-10-02 18:05

> Da jeg er løbet tør for idéer mht. hvad der kan være galt, vil jeg meget
> gerne hører fra Jer, om I har problemer med at logge på.

Hej Jette!

Jeg får en "HTTP 404 - blev ikke fundet"-hilsen, når jeg prøver at åbne
siden.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Pia J

Dato : 20-10-02 18:58

404 - efter opdatering fungerer det fint og jeg bliver automatisk logget på.

:Pia

Fra : Bente Jepsen

Dato : 20-10-02 19:17

Hej Jette
Ingen problemer her. (winXP)

Med venlig hilsen
Bente

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 19:20

> [...]
>
> Da jeg er løbet tør for idéer mht. hvad der kan være galt, vil jeg meget
> gerne hører fra Jer, om I har problemer med at logge på.

Jeg bliver automatisk logget på, når jeg går direkte til forsiden
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ , så jeg skal ikke klage

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : N/A

Dato : 20-10-02 21:59

Fra : Jette

Dato : 20-10-02 21:59

"Camilla Baird" skrev:
> Meeeeen mit direkte link/bogmærke til forsiden er på en eller anden
måde
> blevet omdirigeret til www.dk-fritid-dyr-kat.dk/members/validate.php -
> DEN side loader ikke. Når jeg fjerner /members/validate.php er der
ingen
> problemer...

Lige for at indkredse problemet, vil jeg gerne vide om du bruger
"Huske"-funktionen?

Mvh. Jette

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 22:06

> måde
> ingen
>
> Lige for at indkredse problemet, vil jeg gerne vide om du bruger
> 'Huske'-funktionen?
>
> Mvh. Jette

Øøøøøøøøøøøøøh - det ved jeg ikke... hvad er det? Mener du fluebenene
ved log-ind? Ja, det gør jeg vel... men jeg ser slet ikke den side mere
(jeg kan ikke engang huske, hvordan man finder den) - jeg går direkte
til forsiden (den med brugermenu og emner øverst)... er det et problem?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-10-02 22:27

Camilla Baird <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> writes:

> [...]
> (jeg kan ikke engang huske, hvordan man finder den) - jeg går direkte
> til forsiden (den med brugermenu og emner øverst)... er det et problem?

Kan det ikke vaere fordi Jette har aendret login sekvensen saa du i
stedet for, at skulle hente en side/funktion mere kan logge ind via
forsiden..??

> Med venlig hilsen
> Camilla Baird
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Fra : Jette

Dato : 20-10-02 22:29

"Camilla Baird" skrev:
> [...]
> (jeg kan ikke engang huske, hvordan man finder den) - jeg går direkte
> til forsiden (den med brugermenu og emner øverst)... er det et

Ja, huskefunktionen er den med fluebenet

Og nej, det er ikke noget problem, men der er jo et problem hvis du
havner på members/validate.php og ikke kommer videre. At du lander der
har muligvis noget med husker'en at gøre, så jeg vil lige kigge på
det....

Mvh. Jette

Fra : N/A

Dato : 20-10-02 22:06

Fra : Denise

Dato : 20-10-02 19:24

Jeg har ingen problemer med at logge på her kl. 20.25..
Hilsen Denise

Fra : goofy

Dato : 20-10-02 22:43

Hej Jette
> Da jeg er løbet tør for idéer mht. hvad der kan være galt, vil jeg
meget
Nu kan jeg ikke komme på, får meddelse " siden kan ikke vises"
Steen

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 20-10-02 23:01

Hejsa Jette

jeps den siger jeg bruger forkert navn og pass. og så har jeg fået tilsendt
et nyt, som er nøjagtig det samme.
Jeg har husket det med store og små bogstaver, har prøvet at kopier direkte
fra mailen men nej kan ikke komme ind

Hilsen Sanne

Fra : Pia J

Dato : 23-10-02 10:31

Så, nu huskes jeg ikke længere som bruger, og mit brugernavn/pw bliver
opfattet som forkert.

:Pia

Fra : Ida

Dato : 24-10-02 23:50

Jeg har samme problem : mit login og kodeord accepteres ikke.. kom der nogen
sinde en løsning på det ? :-/

--
DK CorkyCoon
www.corkycoon.subnet.dk -killinger til salg