Hitman2 - Mission 4 "Tubeway Torpedo"
Fra : Herbert

Dato : 20-10-02 14:06

Hejsa

Jeg har fundet bomben og div. Skal til,at sprænge vægen og få da også,at
vide jeg er tæt nok på. Men hvordan pokker bruger jeg bomben? Kan godt se
jeg har den med!

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-10-02 15:21

Herbert wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har fundet bomben og div. Skal til,at sprænge vægen og få da
> også,at vide jeg er tæt nok på. Men hvordan pokker bruger jeg bomben?
> Kan godt se jeg har den med!

Hold den i hånden, og smid den (G) brug så remote detonator.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Herbert

Dato : 20-10-02 16:05

> Hold den i hånden, og smid den (G) brug så remote detonator.

Ja, klart nok.....

Mange tak
Erik

Fra : Steffen

Dato : 20-10-02 21:34

Først skal du armére bomben, så skal du smide bomben når du har valgt den,
jeg mener du skal trykke F eller G. Smut udenfor og ta' detonatoren og
spræng bomben

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Erik

Dato : 20-10-02 21:38

> [...]
> vide jeg er tæt nok på. Men hvordan pokker bruger jeg bomben? Kan godt se

Du skal tage bomben frem ligesom du gør med dine våben,
derefter smider du bomben.
Og så skal du selvfølgelig osse bruge detonateren bagefter.

--
Erik