MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og pps filer
Fra : Henning Lund

Dato : 20-10-02 13:42

Findes der et freeware program der kan åbne disse filer som jeg tiltider
har brug for at åbne?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 20-10-02 14:03

http://office.microsoft.com/downloads/2000/Ppview97.aspx

--
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 20-10-02 15:27

Henrik K Hansen skrev:

> http://office.microsoft.com/downloads/2000/Ppview97.aspx

Jeg takker begge for linket, jeg kan se der ikke står noget om XP,
betyder det ikke noget?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-02 17:42

Sun, 20 Oct 2002 16:27:02 +0200, skrev "Henning Lund"
<nospam@lund.tdcadsl.dk>:

>Jeg takker begge for linket, jeg kan se der ikke står noget om XP,
>betyder det ikke noget?

Tror jeg ikke, der kan ikke ske noget ved at installere den og
prøve.

Mon ikke det blot er siden, der ikke er opdateret?

Fra : Henning Lund

Dato : 20-10-02 19:01

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Tror jeg ikke, der kan ikke ske noget ved at installere den og
> prøve.

Næe det virker sqi.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-10-02 20:11

2002 = xp

Kurt

Fra : Henning Lund

Dato : 20-10-02 20:15

Kurt B. Andersen skrev:
> 2002 = xp

Hmm jow, de er gode til det med forklaringer

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-02 05:36

Det hedder ikke PowerPoint XP men 2002.
Selve Office pakken hedder XP men ikke de individuelle programmer som
indgår.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-02 14:11