ang. ikon i adresselinien!
Fra : nih

Dato : 26-02-01 18:07

hej.
tak for hendvendelserne. Det virker dog stadig ikke selvom jeg har prøvet at
slette temp mappen samt foretrukne. Min adresse er
http://home19.inet.tele.dk/nielsih/divein/ hvis I vil kigge lidt på html
koden for at konstatere at alt er som det skal være. Jeg kan bare ikke få
ikonet frem i adresselilien. Kan det evt. skyldes at jeg bruger Win ME?
Venlig hilsen niels

Fra : ha

Dato : 26-02-01 18:45

> [...]
> koden for at konstatere at alt er som det skal være. Jeg kan bare ikke få
> ikonet frem i adresselilien. Kan det evt. skyldes at jeg bruger Win ME?

Hos mig (win98) kommer ikonet frem, men husk det er først efter man har
tilføjet adressen til "foretrukne" og derefter via "foretrukne" går ind på
adressen igen.

Når jeg skriver adressen
http://home19.inet.tele.dk/nielsih/divein/favicon.ico vises ikonet osse, så
umiddelbart tror jeg at dine besværligheder må henføres til de mystiske og
uforklarlige som kan opstå i forbindelse med favicon. Hvis du går tilbage
til meddelelser fra 4. kvartal år 2000, blev det dengang debatteret livligt.

m.v.h.
Henrik Andersen

Fra : nih

Dato : 26-02-01 20:01

Jeg slettede linket fra foretrukne og tilføjede det igen og nu virker det.
Rigtig mange tak for hjælpen
de venligste Niels

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-02-01 19:32

Prøv at holde shift nede, trykke på venste muse-tast og "køre" musen henover
IE-logoet - der kommer på et tidspunkt en lille firkant med en pil
forneden - giv slip på alle taster, og vupti, der er dit favicon!

Camilla

nih <nielsih@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97e2is$h1r$1@news.inet.tele.dk...

Fra : N/A

Dato : 26-02-01 20:47

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-02-01 20:47

Hej Björn

Jeg kan sagtens se dit favicon - når jeg altså har "provokeret" den med
v-mus + shift...

Mvh. Camilla (som også har favicon på min side...)
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Björn Carlsson <info@dyk-brand.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97e7n9$1ft$1@cubacola.tninet.se...

Fra : ha

Dato : 27-02-01 10:31

> Jeg kan sagtens se dit favicon - når jeg altså har "provokeret" den med
> v-mus + shift...

Hos mig kan jeg se ikonet uden "provokationer" af nogen art

m.v.h.

Henrik Andersen