Netværk probs mellem win2k og winXP
Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 20-10-02 12:04

Hejsa

Kan i hjælpe mig ? Jeg har det problem at jeg har en maskine med win2k og en
med winXP og disse 2 maskiner kan se hinanden, men ikke komme ind på
hinanden. Nogen der har forslag til hvad problemet er ? Jeg har ikke opsat
nogle firewalls på dem, så det skulle jo ikke gøre noget. Og den firewall
som er indbygget i winXP har jeg også slået fra. Jeg har slået gæste kontoen
til på begge maskiner.

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-10-02 16:12

"Mikkel Jørgensen" <mikkel@marjNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> nogle firewalls på dem, så det skulle jo ikke gøre noget. Og den firewall
> som er indbygget i winXP har jeg også slået fra. Jeg har slået gæste

Har du delt nogle ressourcer?

mvh
Preben