Lige en reminder.
Fra : Ann K.

Dato : 20-10-02 10:51

Hejsa.
Da jeg går ud fra at alle lider af samme Altzheimer Light Syndrom (af
Nina kaldet Teflonhjerne) som jeg selv, så vil jeg da lige huske gruppen
på at der afholdes NG-Kattetræf hos Camilla Baird i Kokkedal, lørdag d.
26/10 kl. 19.00...
Som sædvanlig er alle, som kan, velkomne
Det er altså IKKE et krav at man har racekatte, har skrevet i gruppen i
flere år eller er af hunkøn! Tja - for så vidt behøver man såmænd
ikke engang have kat (endnu) !
Eneste betingelse for at deltage er at man møder med godt humør og er
velvilligt indstillet på at ævle-bævle om missekatte i flere timer! Husk
evt billeder!
Påklædning; casual evt dekoreret med et eller flere kattehår anbragt på
stategisk synlige steder....

Camilla - du nævnte noget om evt at lave noget mad... Hvad blev der af
den ide??? Vil jo gerne vide om jeg skal bage en kage eller en quiche
lorraine

Mvh Ann

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 11:53

On 20/10/2002 11:51, in article aotua8$po8$1@sunsite.dk, "Ann K."
<tsars@os.dk> wrote:

> [...]
>
> Camilla - du nævnte noget om evt at lave noget mad... Hvad blev der af
> den ide??? Vil jo gerne vide om jeg skal bage en kage eller en quiche

Invitationen lyder til kl.19 - ingen har meldt sig til at komme til mad før
det, så det havde jeg egt droppet... Men idéen kan da godt genoptages

Forøvrigt - mange tak for opfordringen! Jeg forventede nu egt at folk selv
kunne huske det...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Denise

Dato : 20-10-02 12:53

Hej Camilla
Ville enormt gerne op og se jeres russere og korater.
Men den lørdag har jeg lovet at sitte katte om formiddagen og om aftenen for
svigermors klæbe-orientaler. Men I må have en hyggelig dag.
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 20-10-02 12:10

Ann K skrev
<Da jeg går ud fra at alle lider af samme Altzheimer Light Syndrom (af Nina
kaldet Teflonhjerne)>

Wow kommer det også i en light version *GGG* jeg
kender den kun i "heavy"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-10-02 12:37

In article <aotua8$po8$1@sunsite.dk>, Ann K. <tsars@os.dk> wrote:

> Påklædning; casual evt dekoreret med et eller flere kattehår anbragt på
> stategisk synlige steder....

....helst på sort tøj, hvis du har lyse katte og i negativ, hvis de er
mørke

Camilla, gider du sende en adresse til mig, jeg er ikke helt sikker på
det er nok at tage til Skovlunde og spørge efter Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-10-02 13:21

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev...
> Camilla, gider du sende en adresse til mig, jeg er ikke helt sikker på
> det er nok at tage til Skovlunde og spørge efter Camilla

Og slet ikke, når hun nu bor i Kokkedal )

Mvh. Camilla S.

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-10-02 18:29

On 20/10/2002 14:20, in article aou723$1qnr$1@news.cybercity.dk, "Camilla
Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote:

> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev...
>
> Og slet ikke, når hun nu bor i Kokkedal )
>
> Mvh. Camilla S.

Jeg vil gerne lige minde alle om, at det altså ikke *kun* er mig, der holder
træf. Niels Peter (min kære husbond og ganske flittig skribent her på ng)
glæder sig også enormt til at se jer alle
Alle der kommer på lørdag må meget gerne maile mig privat med tidspunkt
(nogle tager måske invitationen til spisning op - ingen har meldt sig til
det endnu). I kan også få adresse og kørevejledning privat.

Fra : Niels Peter

Dato : 20-10-02 15:05

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse news:201020021337124348%ann_rudbeck@yahoo.com...
> In article <aotua8$po8$1@sunsite.dk>, Ann K. <tsars@os.dk> wrote:
>

> Camilla, gider du sende en adresse til mig, jeg er ikke helt sikker på
> det er nok at tage til Skovlunde og spørge efter Camilla

Du har helt ret, det er ikke nok, selv om der sikkert er mange Camilla'er i Skovlunde; den rigtige bor nemlig i Kokkedal på

Kokkedal Stationsvej 8 (lige ved siden af stationen, som er no. 6

Tlf. 45 76 86 31

Hilsen, Niels Peter
som ved en del om, hvor Camilla bor )

Fra : Kate

Dato : 20-10-02 22:48

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> Hilsen, Niels Peter
> som ved en del om, hvor Camilla bor )

Jeg vil i hvert fald meget gerne komme og havde også tænkt mig at
spørge pænt efter en adresse.

Nu har jeg lært andre steder aldrig at gengive privat info, derfor den
strategiske snipning

Er der nogle som skal med, jeg har plads til 3 i min afsindigt lille
Nissan Micra? Ann? Andre fra omegnen af Måløv og indefter, gerne en som
er god til at vise vej for jeg er ekspert i at fare vild

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-10-02 23:10

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse news:aov8as$4db$1@sunsite.dk...

> Er der nogle som skal med, jeg har plads til 3 i min afsindigt lille
> Nissan Micra? Ann? Andre fra omegnen af Måløv og indefter, gerne en som
> er god til at vise vej for jeg er ekspert i at fare vild

Jeg er ikke god til at vise vej, men jeg er enormt hyggelig
at fare vild sammen med - er det ikke godt nok
Under alle omstændigheder kunne jeg da godt tænke mig,
at køre med

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-10-02 23:30

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Jeg er ikke god til at vise vej, men jeg er enormt hyggelig
> at fare vild sammen med - er det ikke godt nok

rotflaoscfa

Skidt med at det tager en uge at finde frem, bare man hygger sig..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann K.

Dato : 20-10-02 23:37

Hmmm - Helle.... havde da forstået det sådan, at du kørte med os???
Ellers er der plads til 1 eller to mere i vores bil, der kører fra
Rødovre

Mvh Ann - der for første gang skal have Manden med til kattetræf! Og
derfor ikke behøver et lift

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-10-02 00:06

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:aovb71$hmc$1@sunsite.dk...
> Hmmm - Helle.... havde da forstået det sådan, at du kørte med os???
> Ellers er der plads til 1 eller to mere i vores bil, der kører fra
> Rødovre

Øh, det havde jeg ikke helt fattet, men jeg vil da også
vældig gerne fare vild sammen med jer Og det er jo
selvfølgelig nemmere, når nu vi bor så tæt på hinanden.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-02 00:17

On 21/10/2002 01:05, in article
3db336d1$0$3378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Helle Andersen"
<katte@mail.dk> wrote:

> Øh, det havde jeg ikke helt fattet, men jeg vil da også
> vældig gerne fare vild sammen med jer Og det er jo
> selvfølgelig nemmere, når nu vi bor så tæt på hinanden.

I farer sikkert ike vild I Anns og Jans bil, da de har været her før...
Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-10-02 00:55

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse news:B9D90618.11B07%mail@korat.dk...

> I farer sikkert ike vild I Anns og Jans bil, da de har været her før...

Camilla, man kan godt fare vild, selvom man har været
der før Også selvom man ikke er i Flensborg *gg*
Køn havn de har, ikke ?

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-02 06:35

On 21/10/2002 01:55, in article
3db3424f$0$3356$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Helle Andersen"
<katte@mail.dk> wrote:

> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Camilla, man kan godt fare vild, selvom man har været
> der før Også selvom man ikke er i Flensborg *gg*
> Køn havn de har, ikke ?

Jo Jeg er kendt for ikke at kunne finde ud af en tlfboks, sååå man skal
ikke bruge mig som guide....

Fra : Kate

Dato : 21-10-02 14:39

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> I farer sikkert ike vild I Anns og Jans bil, da de har været her
> før... Camilla

Nå så skal jeg bare køre ud til Jan og Ann og så liste bagefter dem

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-02 16:32

On 21/10/2002 15:38, in article ap101c$hbc$2@sunsite.dk, "Kate"
<joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote:

> Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> Nå så skal jeg bare køre ud til Jan og Ann og så liste bagefter dem

Hvis du bor I nærheden af dem er det en oplagt mulighed Det er også
ganske nemt at tage toget...

Fra : Kate

Dato : 22-10-02 21:54

> Hvis du bor I nærheden af dem er det en oplagt mulighed Det er
> også ganske nemt at tage toget...

Ikke lige i nærheden, men ikke nogen kæmpe omvej.
Men jeg gider ikke være afhængig af togtider, så jeg bevæbner mig med
kort og tlfnr. så skulle det kunne lade sig gøre.
Der er altså stadig 3 ledige pladser i den der lillebitte Micra jeg
kører rundt i, så tilbuddet om kørelejlighed står ved magt.

Kate.

Fra : Ann K.

Dato : 21-10-02 19:55

Hej Helle.
Jamen, så siger vi at du kommer her i løbet af eftermiddagen
Tager lige resten via telefonen... ring bare her til aften

Mvh Ann

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-10-02 00:20

On 21/10/2002 00:37, in article aovb71$hmc$1@sunsite.dk, "Ann K."
<tsars@os.dk> wrote:

> [...]
> Rødovre
>
> Mvh Ann - der for første gang skal have Manden med til kattetræf! Og

Det lyder da vældig hyggeligt Tager I Sif med? Jeg er ganske sikker på
Visa vil nyde at møde sin store legekammerat igen
Mvh Camilla

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-10-02 17:31

Jeg vil da gerne køres til Farum af en eller anden efter træffet, så jeg
ikke skal hænge i en klokkestreng.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 21-10-02 19:53

Hejsa.
Nina, du har hermed et lift hjem!
Skal du også have et lift derop???

Camilla.... Mener du det med Sif? Jeg mener, Visa (og Sif!) vil da nyde
det - men hvad med de andre misser? "Folk" kommer jo ikke for kun at se
én korat og et stort, venligt, evigsultent lab-x

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-10-02 20:55

Hej Ann

Jeg havde tænkt mig at komme lidt tidligere og spise med, men det havde I
måske også??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 21-10-02 21:30

Hej Nina.
Nej vi finder ud af noget hjemme...
Må jo tænke på vufferne (nå, ja så Dise), der jo helst ikke skal være
alene for længe... Og et kattetræf har det jo med at trække ud

Mvh Ann

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-10-02 23:02

In article <aoud2q$k2b$1@sunsite.dk>, Niels Peter <mail@bluewhite.dk>
wrote:

> Du har helt ret, det er ikke nok, selv om der sikkert er mange Camilla'er i
> Skovlunde; den rigtige bor nemlig i Kokkedal på
>

> Hilsen, Niels Peter
> som ved en del om, hvor Camilla bor )

Hæ - det var da godt jeg fik spurgt, så
Og undskyld Niels Peter, det var da bestemt ikke for at forbigå værten
Men da det var Camilla, der skrev invitationen, så...
Jeg glæder mig meget til at hilse på jer begge to, for ikke at tale om
alle de blå misser af begge observanser