Outlook 97: mangler fil.
Fra : John Frandsen

Dato : 26-02-01 17:47

Jeg har forsøgt at installere Outlook 97, men ved start får jeg flg.
besked:

"Standardpostmapperne kan ikke åbnes. Der opstod en uventet fejl.
MAPI kunne ikke indlæse informations serviceprogrammet PSTPRX.DLL.
Kontroller, at serviceprogrammet er korrekt installeret og konfigureret"

Jeg får så valget mellem at starte med standardmapper, eller at undlade
at starte Outlook.
Hvis jeg starter med standardmapper har jeg ikke kalender, notes osv.

Jeg har prøvet at installere fra to forsk. Office-skiver, med same
resultat.
Jeg har søgt den mgl. fil på begge skiver, men der er den ikke at finde
?

Jeg har ingen problemer med at installere og køre Outlook 2000, men det
nytter ikke meget da jeg skal bruge 97'eren og ikke 2000.

Nogen som har løsningen på ovenstående?

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)